دانشگاه علوم پزشکی کرمان
کد : 18330-38799      تاریخ انتشار : ۱۳۹۹ سه شنبه ۹ دي تعداد بازدید : 17681

اخبار و اطلاعیه ها | قابل توجه داوطلبان شرکت کننده در آزمون قراردادی مورخ 99/07/24

قابل توجه داوطلبان شرکت کننده در آزمون قراردادی مورخ 99/07/24
اطلاعیه بارگذاری مدارک در سایت

 

بسمه تعالی

 

قابل توجه  داوطلبان شرکت کننده در آزمون قراردادی مورخ 99/07/24 دانشگاه علوم پزشکی کرمان

 

پیرو اعلام نتایج اولیه و اسامی داوطلبان واجد شرایط جهت بررسی مدارک در آزمون قراردادی مورخ 24/7/99 از سوی مرکز سنجش پزشکی به اطلاع کلیه متقاضیان واجد شرایط این دانشگاه می رساند ضروری است جهت انجام فرآیند بررسی مدارک، از   روز چهارشنبه مورخ 99/10/10 لغایت آخر وقت اداری روز دوشنبه 99/10/15  از طریق درگاه اینترنتی به آدرس hrdm.kmu.ac.ir ( مدیریت توسعه و سرمایه انسانی) نسبت به بارگذاری مدارک مشروحه ذیل اقدام نمایند:

 نام کاربری : کد ملی   کلمه عبور : شماره تلفن همراه ( ثبت شده در فرم اولیه ثبت نام آزمون)

 

1-  فایل اسکن شده  اصل از تمام صفحات شناسنامه

 

2- فایل اسکن شده  اصل از کارت ملی

 

3- فایل اسکن شده  اصل از آخرین  مدرک تحصیلی

 

4- نکته: داوطلبان رشته های شغلی بهداشتی و درمانی که درشرایط احراز تحصیلی شغل آنها مدرک تحصیلی فوق لیسانس یا دکتری مشروط به داشتن مدرک تحصیلی کارشناسی یا کارشناسی ارشد مرتبط با همان رشته ذکر شده است.لازم است علاوه بر مدرک آخرین مقطع، گواهی مربوط به مقاطع قبلی خود را نیز حسب مورد برابر مفاد آگهی ارائه نمایند.

 

5- فایل اسکن شده  اصل از  وضعیت طرح نیروی انسانی جهت رشته های مشمول (پایان طرح، معافیت، گواهی اشتغال به طرح و یا گواهی انصراف از طرح حسب مورد برابر مفاد آگهی) 

6-- فایل اسکن شده  اصل از  کلیه مدارک و تاییدیه های مربوط به سهمیه های انتخابی (ایثارگری ، معلولیت  و...)

 

7-  فایل اسکن شده  از عکس پرسنلی تمام رخ طبق مشخصات درخواستی سایت

 

8- پرینت کارنامه مندرج در سایت سازمان سنجش پزشکی

 

9-  فایل اسکن شده اولین وآخرین قرارداد مربوط به کارکنان قرارداد مشاغل کارگری و فرم خلاصه 502 (برای کاهش شرایط سنی)

 

10- فایل اسکن شده از گواهی اشتغال و ریز سوابق بیمه و تاییدیه برای نیروهای شرکتی (برای کاهش شرایط سنی)

 

 

*  تذکرات (بسیار مهم)

1- لیست اعلام شده به  میزان یک و نیم برابر (صرفاً براساس اظهارات داوطلب در زمان ثبت نام) جهت بررسی اولیه مدارک و به صورت مشروط می باشد. لذا پس از بررسی و در صورت تایید مستندات ارائه شده توسط داوطلب و ثبت اطلاعات، نتیجه نهایی توسط مرکز سنجش پزشکی اعلام خواهد شد. طبق مفاد آگهی منتشر شده از سوی مرکز مذکور اعلام نتیجه نهایی منوط به بررسی مدارک اعلامی بوده و مسئولیت ناشی از عدم رضایت ضوابط و مقررات اعلام شده در آگهی بر عهده شخص داوطلب می باشد. چنانچه صحت اطلاعات اعلام شده توسط آنها در آزمون محرز نگردد، اولویت افراد کان لم یکن تلقی و از بین سایر متقاضیان به تریب اولویت مقرر قانونی مندرج در آگهی، جهت بررسی مدارک مربوطه دعوت به عمل خواهد آمد.

2- بدیهی است عدم بارگذاری به موقع مدارک فوق الذکر در زمان تعیین شده به منزله  انصراف از انجام ادامه مراحل استخدامی تلقی و طبق مقررات سایر افراد به جایگزینی ایشان دعوت به عمل خواهد آمد.